dijous, 12 de novembre del 2009

Casals ja viu el 'No-Centenari' de l'Espanyola

He d'admetre que, una vegada més, el president de la Federació Catalana, Jordi Casals, m'ha sorprès. Amb el 'cabreig' , que fins i tot jo vaig agafar, pel boicot i per la prepotència d'Ángel Villar entorn de l'impossible Catalunya-Argentina, pensava, ingenu de mi, que el president del futbol català no només estaria mosquejat sinó que també li diria al 'cap del fúlbol' espanyol que es fiqués el seu 'No-Centenari' en el.... aquí, sí, aquí.

Però no ha estat així i aquest dimecres, quan he parlat amb la Federació Espanyola, em confirmen que "el teu president ja està aquí amb nosaltres". M'he quedat 'glaçat'. Ens la 'fica' per tots els costats 'Angelito', ens impedeix el Catalunya-Argentina perquè ningú tapi el seu 'No-Centenari' i li paguem viatjant dimecres per estar en aquesta sèrie de 'pessebres' que ha muntat 'Villarín' amb un altre geni del futbol com és Ramón Calderón? Segur, em diuen, que Casals li 'cantarà' la canya a Villar. Vostès s'ho creuen? Jo estic segur que no. És més, si el president del 'fulbol' espanyol desitja tornar a Catalunya, ens obrirem de... portes.

Dues coses més: gràcies per la informació ja que ja sabem que Platja d'Aro organitzarà el campionat femení. Eren moltíssimes les ofertes i calia reflexionar molt la seva elecció. I, dues: encara no ha obert la boca ningú de la FCF, a través dels mitjans subvencionats/oficials/amics dels números que es van extreure de la megapresentació de 'Déu' Cruyff. Avui m'he assabentat, a través d'El Periódico, que Oscar García serà el segon del Flaco. És curiós. No té encara ni el títol i ja l'hem fet seleccionador i segon de Cruyff. És mediàtic. Ah, Val!