diumenge, 29 de març del 2009

Qui és el 'chiquilicuatre'?

Anem amb un mica d'humor, que a la Federació Catalana de futbol escasseja. Diuen alguns dels meus amics que m'he relaxat, que no dono 'pals', que respecto massa a Ricard Campoy, que es nota molt que és el meu amic, la qual cosa és veritat. Dic: és veritat que el respecto i que és el meu amic, encara que, crec, que l'únic error que ha comès -pot ser que n'hagi comès més, i jo no els vegi- és no fer fora algun ximple, molt ximple, que li fa la pilota, per davant, i li clava el punyal, pel darrere.

I fins i tot, posats a criticar també li retrauria per què no explica totes les crides polítiques que rep, en tots els sentits. Sobre el seu 'amor' amb Villar, 'pasopalabra' i recordo que aquesta relació la va iniciar el millor president de la història.

Bé, deia que calia posar una mica d'humor. Em diuen que al carrer Sicilia ha aparegut la figura del 'chiquilicuatre'. Es diu això del 'summo hacedor' que presumeix de tenir el futbol català menjant de la seva mà i, per extensió, a qualsevol precandidat que vulgui la cadira de la Federació. 'Chiquilicuatre'? Qui és el 'chiquilicuatre'? Dono una pista, que és l'única que m'han donat: no és el 'més ximple (tonto) de tots els ximples (tontos)'. Els qui sapigueu de qui es tracta, prego que ens ho indiqueu a redaccio@futbolcatalunya.com. Gràcies, 'chiki', 'chiki'.