dimecres, 3 de març del 2010

Subíes admet la seva ridícula imposició contra Cabrerizo

Vaig altra vegada al NOU. Com podeu veure, companys, sempre dono la referència. Aquest dimecres m'he desdejunat amb una vella notícia: ‘Polèmic relleu en el CTA de Lleida’. La novetat ve quan apareixen dues frases d'un vicepresident, Andreu Subíes, a qui van posar a parir en la final de Copa de València i es... ‘va empassar’ tot el que es puguin imaginar i més.

Faig realment esforços per veure-li el seu costat positiu. De fet, li vaig sol•licitar personalment una entrevista de la mateixa manera que ell va tenir a bé convidar a Futbolcatalunya.com a una ‘Copa de Nadal’. Cap dels dos vam poder complir. Evito les seves raons, però jo no vaig acudir a aquesta ‘Copa’ perquè era horari de tarda i havia jornada de competició.

Bé. Anem amb una de las grans frases de Subíes. “A mi em van escollir els clubs per prendre decisions”. Totalment d'acord, Andreu. L'única cosa que la hi lleva és que s'amaguis igual que el seu president Casals o qualsevol dels seus companys- vicepresidents que callen o, el que és pitjor, contesten només en entrevistes-subvencionades.

El procés de la teva amenaça de moció de censura, si Casals no hagués acceptat tallar-li el cap a Abel Cabrerizo, m'hagués encantat seguir-la. Llàstima, tanta llàstima com poder pensar que puguis ser un dia president de la Federació Catalana. Tinc molt interès per saber com has pogut aixecar l'imperi ‘Benavent’ encara que em parlin d'oportunes recalificacions. Ha d'haver molt més, veritat? Tot el seu poder ho demostra carregant-se a un modest Delegat arbitral? Segur que no. Ja l'hi preguntarem en el seu moment, senyor vicepresident