dijous, 15 de gener del 2009

Gratacós: La dignitat i els diners

Bé. Sembla que la Federació Catalana ja ha trobat el Sr Pere Gratacós, tal com es temien, treballant a Qatar. S'han assabentat, via email, perquè si el truquen per telèfon, en Pere pagaria la meitat de la trucada i estem, evidentment, en crisi. Igual que vaig felicitar al seu dia -grau error- Jordi Roche per l'elecció de l'actual seleccionador català, només els fets ens han portat a negar-me la salutació, una cosa que no em molesta, ja que considero molt pitjor la falsedat. Ja sé amb qui he tractat, i he tractat, encara que molt poc, amb un tipus que, com diu el meu amic Alfonso Azuara, 'entre la indignitat i els diners, el segon és el primer'.

Gratacós se n'ha anat a Qatar contractat per una empresa futbolística per ensenyar uns nens. Sens dubte, en sap molt més que jo i els pot ensenyar molt més que jo, ja que servidor no és tècnic, però el que mai no faria servidor és no donar la cara. Gratacós, que té contracte en vigor fins al 30 de juny amb la Federació -i 'va plorar' públicament quan els mitjans vam treure el nom de Rexach com el seu substitut- se n'ha anat a treballar sense coneixement del president Ricard Campoy. Diu que tenia permís de l'exdirector general Pol Buscail, que ja porta més de dos mesos (5 de novembre), per marxar de la FCF. Segurament aquest mes de gener no el cobrarà Gratacós, o hauré de donar-li la raó, una altra vegada, al meu amic Azuara?