divendres, 6 d’agost del 2010

Atents! Casals és a la Xina

L'enorme esforç que està realitzant Jordi Casals al capdavant de la Federació Catalana és impagable. No té ni vacances. Jo, que he tornat de les meves, em trobo amb una impagable notícia: 'El teu president -em diu un amic- ha viatjat a la Xina, país 'democràtic' per excel•lència- per firmar un acord de col•laboració al costat d'un altre impagable directiu com és Torres'.

Aquest segon cognom no ho asseguro sinó que només ho dic ja que així m'ho han dit. En qualsevol cas: viatge a la Xina -amb dietes incloses que diria Miguel García- i a treure milions d'euros. Recordaran els xinesos que van ser menyspreats el passat Nadal per aquesta Federació per jugar amb la seva selecció absoluta GRATIS ja que Torres només volia equips TOP i van decidir haver de pagar un milió d'euros a Argentina? Quin tafaner! Casals torna a imitar el seu amic Laporta i negocia amb la Xina, viatge i estada|estança inclosa encara que l'expresident blaugrana va viatjar i va menjar però no va firmar. Qualsevol de les emissores oficials del nostre país o l'emissora subvencionada de Radio Marca pot anomenar els seus amics Casals o Torres i confirmar la notícia que avança aquest modest blog. No fa falta ni que facin referència.

Quina alegria! Més diners parells la Federació!, una Federació que enviarà aquest dissabte al delegat Galiana a la final dels Histórics on esperen també a un altre exemple de 'democràcia digital' com és Moreno Delgado. No està malament per començar. La setmana que ve parlem de la Mutualitat