dilluns, 18 de maig del 2009

Només falten 45 pre-pre-precandidats

Quin dilluns! Crisi? Quina crisi? Falta de pre pre-pre-precandidats? Ja en portem cinc. És a dir, només ens en queden 45 més. Tant de bo inundin de peticions el president Ricard Campoy. Hi ha qui pot pensar que tant 'pre pre-pre-precandidat' em molesta, perquè jo tinc clar qui desitjaria com a president. Com el pensament és lliure, cadascú que pensi el que vulgui. L'únic que sí dic és que, com sempre, aquestes eleccions a la presidència de la Federació Catalana s'estan convertint en una conya, si no ho són ja. Igual estic equivocat. Segurament que estic equivocat.

Ens arriba aquest matí la nota de l'Associació de clubs on diu 'dic', quan no fa ni un mes va dir 'diego'. Em sembla perfecte ja que, si no hi ha sintonia, el millor és anar cada un pel seu costat, però ja li vam plantejar al seu vicepresident Fermín Casquete si no s'havien precipitat massa a l'hora de recolzar Jesús Farga. Trobo a faltar unes paraules de Fermín, i més ara, el mateix que trobo a faltar, amic Felipe, que en aquesta nota de ruptura es parli i acusi a Farga de "la voluntat d'incorporar a la gestió a persones que no representaven el perfil acordat i que, a més a més, estaven basades en compromisos personals, fins i tot aliens al futbol" i no digueu noms i cognoms, que diguis el que penses obertament. És una pena perquè l'Associació sempre ha estat clara, encara que confio que en els pròxims dies serà més clara.

Per cert, hores enrere m'han preguntat: Però tu no et posicionaràs? No et mullaràs?. Ni sóc president, ni directiu, ni tinc res a veure, a nivell professional, amb cap dels 'pre pre-pre-precandidats'. Qui truqui, l'escoltarem. El qui no ho faci, no existirà. Així de clar.

Segueixo: em sorprèn la posició de Jordi Casals, només dic que em sorprèn encara que oficialment no tinc ni constància del seu equip de treball ni del seu programa, sinó només de la voluntat de canviar la Federació, un argument sempre recurrent, però, no em negarà, poc original. En qualsevol cas, com Casals té experiència electoral, segurament aviat ens començarà a il·lustrar a tots.

Desconec, no tinc el plaer, de conèixer el Sr Juan Carlos Ueto. Potser donar aquest pas de demanar les paperetes li pot servir per començar a ser reconegut. No obstant això, i que no es molesti el futbol sala -esport que admiro- és molt difícil que un representant de futbol sala sigui president de la Federació de Futbol. Això m'ho va dir el 'summe executor' del futbol sala català, Israel López, i aquest sí que en sap, perquè s'ho va saber muntar molt bé.

I, acabo amb Andreu Subíes. La veritat és que ja em van dir el passat divendres que retiraria aquest dilluns les paperetes i admeto que sóc un innocent per no autodedicar-me cap altre qualificatiu més clar (torracollons -gilipollas). Repassin les declaracions de Subíes el divendres, 20.35 hores, a Onda Rambla ("No li agradaria encapçalar una candidatura?" RESPOSTA: "Sóc molt lluny, sóc a Lleida i no a Barcelona". Una altra: "És possible que Andreu Subíes sigui precandidat a la FCF?" "En principi, no"). No dic res més. Totes les persones valem el que val la nostra paraula i la del Sr Subíes no val ni tres dies.