dimecres, 1 d’octubre del 2008

Pere Gratacós i Félix Gimeno

M'alegra moltíssim l'arribada de Félix Gimeno a la coordinació general de les seleccions catalanes. He tingut el gust de parlar (a través de la ràdio) amb ell encara que ni el conec, però m'alegra ja que no he trobat a ningú que em digui gens en contra seu. I això, en aquest món, és una mica meravellós, no? L'únic dubte que tinc gira sobre el futur de Pere Gratacós. Té algun sentit mantenir-te en el càrrec quan t'han 'rebaixat' d'aquesta manera tan evident?

Aquesta resposta és exclusiva de Gratacós. Quan el van nomenar màxim responsable de la selecció absoluta em va alegrar la seva arribada de la mateixa manera que em vaig alegrar quan vaig/llegir/escoltar que anava a coordinar totes les seleccions. Després, el temps posa a cadascú al seu lloc. Amb tot el respecte, a Gratacós li va perdre la seva 'solidaritat' (no trobo un altre terme) amb Jordi Roche. Es va sumar al victimisme popular de l'expresident en una lluita patriota que no va servir per res ja que l’ex es va abraçar, quan li va donar la gana, amb Ángel Villar.

Però, si crec que Gratacós, hauria de dir adéu -encara que tingui contracte fins el 30 de juny- és per tot el que no va fer entorn de la selecció amateur de Catalunya. No val la pena ni recordar-nos d’això, veritat? Els xavals van haver de recórrer a la premsa per demanar uns pantalons!!! de record per defensar Catalunya. Per a això també ha d'estar un seleccionador igual que per a assabentar-se de les lleis que regeixen en tot moment. Ho dic per aquella famosa convocatòria enfront de la Comunitat Valenciana on no sabien ni el topall d'edat.

El dels cursets a Canadà, el dels múltiples viatges per tot el món em sembla fenomenal. Bé, que faci el que vulgui Gratacós encara que a mi no m'obligarien mai a anar a un lloc si crec que no hi he d’estar. O, dit d'altra manera, ningú m'hauria de dir on dec estar ja que hauria de sortir de mi fer-ho. Bona sort, bon viatge i el bo i millor per a Félix Gimeno.