dilluns, 15 de novembre del 2010

Impost revolucionari a Lleida

TEXT procedent del FÒRUM d'Àrbitres de Futbolcatalunya.com. Sorpresa? El president-digital del Comitè Català, Moreno Delgado, hauria de donar la cara.

EntradaAutor: caindeponent » dg. nov. 14, 2010 10:28 pm
Estic flipant, amics! Sóc un company de Lleida i la meva delegació m'ha enviat aquesta circular:

CIRCULAR NUM. 6
Per coneixement general, us comuniquem que en la reunió celebrada el passat
dilluns dia 27 de setembre de 2010 es van acordar els següents punts:
1- Per tal de poder organitzar d’una manera mes eficaç i senzilla, alhora que fomentar la participació dels arbitres en actes social, com ara el sopar de final de temporada, s’ha decidit que cada àrbitre realitzi un abonament setmanal.
2- S’ha decidit que l’abonament idoni es el de 15 euros mensuals. Independentment dels partits arbitrats o de si s’arbitra la setmana en qüestió.
3- En el cas de no voler participar en el sopar de final de temporada es retornarà les aportacions a cadascun del arbitres.
4- L’abonament es farà a l’hora de liquida r els drets d’organització.
Josep Oriol Pérez Seto Ernesto Gómez Hoyas
Responsable d’actes socials Responsable Àrea Organitzativa RRHH

Però quan encara m'estava fregant els ulls perquè no m'ho creia, m'arriba això del delegat:

Bona tarda,

El motiu del present és informar i recordar el compromís de liquidar la quota mensual de 15 € que fa referència a la circular nº 6 del CTA de Lleida, en el cas que algun àrbitre no hagi liquidat la quota, és quedará sense designacions fins que no hagi liquidat la mateixa, de totes formes tornem adjuntar la circula nº 6.

Salutacions cordials,
Xavier Pérez Delegat Territorial del CTA Lleida

A veure si ho entenc. M'estan amenaçant que si no pago els 15€ al mes no em donen partits? Però això què és? La meva mare ja em va ensenyar a estalviar solet. No necessito gent que 'm'ajudi' i, menys encara delegats que m'amenacin.

No sé si això ho hauríem de comunicar al president de Barcelona (ja deu estar d'acord?) perquè em sembla un escàndol recuperar aquestes impostos revolucionaris amb els quals després passen coses rares.

Què us sembla a vosaltres aquest tema? També es fa això a les vostres delegacions? També es recauden impostos revolucionaris? També us amenacen?