dimarts, 27 de novembre del 2007

Viatjar és un plaer, si no pagues tu

Vicepresident de la Federació Espanyola? Jo no m'ho crec. Jordi Roche, vicepresident de la Federació Espanyola de futbol?. Sempre que guanyi Mateo Alemany, per descomptat. No m'ho crec i no perque dubti de les possibilitats del president de la Catalana -ja no li dic censor ni em fico amb ell perque tots els mitjans són unànimes en quant a la seva fenomenal i extroardinària tasca-, no és per això.

Jordi, et volem. Tots els mitjans, subvencionats, pagats o estimats, et volem, però encara no veig a Jaime, dic Lissavetsky -secretari d'Estat per a l'Esport- capaç de 'mullar-se' i treure un decret que li recordi a l'impresentable Villar que es vagi. Em costa creure'l, però dubtar de la teva capacitat gestora MAI!!!!. Jordi, estem amb tu. Em diuen els teus companys de junta que si haurà junta directiva abans que acabi l'any. Els he contestat, en el teu nom, que sí, i que tot el qual desitgi anar a Bilbao, amb Catalunya, ho ha de pagar de la seva butxaca. I són tots, fins els empleats-directius. Bon Nadal, Jordi!