dijous, 22 de novembre del 2007

Les meves disculpes

M'han arribat notícies que alguns seguidors del Sant Andreu estan molestos per l'article d'opinió No és això, companys, no és això que vaig publicar ara fa uns dies en aquest blog. Si algú s'ha sentit ofès per haver entès que comparava els seguidors del Sant Andreu amb els 'ultres' italians, vagin des d'aquí les meves disculpes. La meva intenció no era establir aquesta comparació sinó intentar que tothom veiés el que no vull pel nostre futbol. Segueixo pensant que la pancarta que es va exhibir al Sant Andreu-Europa es podia haver evitat, però també crec que a l'article queda clar -i sempre ho he deixat ben clar- que sóc un dels més fervents admiradors dels qui animen als nostres clubs, tot i que de vegades s'equivoquin, com ens equivoquem tots. I si algú pensa que jo m'he equivocat, només pretenia fer una crítica constructiva, com faig sempre en els -pocs- articles que puc escriure en aquest blog. Res més.

Gràcies a tots i, un cop més, disculpeu els que us pogueu sentir ofesos. No era la meva intenció.