divendres, 1 de juny del 2012

Sergi Albert deixa la Federació i carrega contra tot

No és una opinió més. La denúncia de l'ex col · legiat Sergi Albert és greu i digna que el senyor president de la Federació Catalana, Andreu Subies, oferís la seva versió (per això també hi ha la meravellosa web). Albert deixa el seu càrrec de 'Defensor dels clubs' de Catalunya a només 23 dies per una Assemblea en la qual públicament tampoc hagués estat malament que ho hagués explicat a tots. Atenció al comunicat que ha enviat Sergi als mitjans.

Us faig arrivar aquesta nota, per si em voleu ajudar a fer-la pública.  Aixì arribarà a tots els Clubs de Futbol, al servei dels quals he estat unes tres temporades:

Vull fer saber a tots els Clubs de futbol de la FCF que,amb data u de juny, he presentat la meva dimissió al President, com a Defensor del Club de la FCF.

Espero que, durant aquestes gairebé tres temporades que he ocupat aquest lloc, hagi estat capaç de atendre totes les peticions que, d'una manera o una altra m'heu fet arribar, de la forma el més satisfactoria possible per tots vosaltres.

Els motius bàsics han estat:

- La manca d'interés dels responsables de la FCF en parlar al respecte d'algunes millores que considero imprescindibles pel millor funcionament de la justicia esportiva dins de la FCF, en benefici dels Clubs.

- No rebre mai respostes per escrit als meus e-mails, comunicats o cartes.

- Que algunes persones, de les que formen part de l'organigrama de la FCF, hagin manifestat que sóc el seu enemic.
 
- Que durant les últimes eleccions a la Presidencia de la FCF, desaparegués tota la meva correspondència electrònica de la FCF i, encara ara, ningú m'hagi donat una explicació, ni me l'hagi restituït.

Gràcies a tots el Clubs que durant aquest temps m'heu fet confiança i als que no heu necessitat de la meva col·laboració.

Us desitjo a tots, molts èxits i molt seny als terrenys esportius.

Amb tot el meu afecte.

Sergi Albert Gimenez