dimarts, 7 de febrer del 2012

Subies, 'director de màrqueting' de la Federació


La Federació Catalana farà oficial en les properes hores un nou acord de patrocini amb DANONE per valor de 25.000 euros anuals, el que permetrà a la marca làctica convertir-se en el gran referent del futbol aleví. De fet, DANONE ho és ja que el Mundial d'aquesta categoria ho han convertit en una gran realitat. Felicitats a les dues parts ja que, en aquesta època on tot comença a escriure's amb la ‘C’ de crisi, que hi hagi qui inverteixi en esport (futbol) és per aplaudir i agrair.

La signatura amb DANONE és una més de la llarga llista que desitja el ‘director de màrqueting’ i president de la Catalana, Andreu Subies. Ara esperen Coca-Cola i Telefónica, entre unes altres, la col·laboració del qual amb la FCF sempre ha estat una constant.

Per cert, ja que parlem de signatures col·laboradores, punt i aparti per la DAMM. Els ‘cervecers’ segueixen fent història i continuaran fent-ho aquest proper  21 amb la 1ª Gala de les Estrelles del futbol català. Encara que hi ha hagut qui ha preguntat pel protagonisme del futbol modest, la intenció de la FCF és mantenir la Festa del futbol Catalá per a la fi de curs esportiu.