La Federació Catalana farà oficial en les
properes hores un nou acord de patrocini amb DANONE per valor de 25.000 euros
anuals, el que permetrà a la marca làctica convertir-se en el gran referent del
futbol aleví. De fet, DANONE ho és ja que el Mundial d'aquesta categoria ho han
convertit en una gran realitat. Felicitats a les dues parts ja que, en aquesta
època on tot comença a escriure's amb la ‘C’ de crisi, que hi hagi qui
inverteixi en esport (futbol) és per aplaudir i agrair.
La signatura amb DANONE és una més de la
llarga llista que desitja el ‘director de màrqueting’ i president de la
Catalana, Andreu Subies. Ara esperen Coca-Cola i Telefónica, entre unes altres,
la col·laboració del qual amb la FCF sempre ha estat una constant.
Per cert, ja que parlem de signatures
col·laboradores, punt i aparti per la DAMM. Els ‘cervecers’ segueixen fent
història i continuaran fent-ho aquest proper
21 amb la 1ª Gala de les Estrelles del futbol català. Encara que hi ha hagut
qui ha preguntat pel protagonisme del futbol modest, la intenció de la FCF és
mantenir la Festa del futbol Catalá per a la fi de curs esportiu.