dilluns, 7 de novembre del 2011

Reunió amb ‘Clubs Units’ aquest dimarts

Aquest dimarts es veuran les cares diversos representants de la Plataforma de ‘Clubs Units’ de Catalunya amb el president Andreu Subies, segons em va indicar la setmana passada el màxim representant de la FCF, com si servidor tingués personalment interès algun, que sí ho tinc en la mesura que puguin representar a 1, 10, 100 o 1.000 entitats. La Mutualitat dels xavals em sembla suficient causa com perquè Subies s’assegui i parli amb uns ‘indignats’ que no entenen com es es pot deixar a un costat l'oferta de la UFEC i abraçar-se a el ‘regal’ de la Federació Espanyola de Villar.

No hi haurà discurs nou. Subies té la lliçó apresa de memòria i d'aquí ningú li treu perquè Villar assumeix el deute ruïnós de la FCF i no cal cabrejar-li massa. Estic segur que aquesta reunió servirà per a molt. El que m'ha sorprès és que el president hagi trigat tant, encara que dimecres passat ja va donar el primer pas en assumir el “error” per no haver-ho reconegut en la campanya electoral. Aquesta ‘etiqueta’ li acompanyarà sempre, igual que als seus muts companys de junta, encara que també cal valorar que ho hagi assumit set mesos després.