dimecres, 3 de desembre del 2008

Adéu Gratacós, hola Fernández, fins ara Subíes? (2a Part)

Vaja, vaja! La que s'ha liat amb el que anunciàvem com a PROBABILITAT -més d'un s'ha oblidat de l'interrogant final del títol-. Quin cacau! Encara que m'encanta que els imitadors, els 'xucladors', els lamentables 'xucladors' hagin sofert de debò per confirmar la notícia. És lamentable que un periodista quedi per llegir notícies en un mitjà i després es permeti reproduir-les sense citar. Bé, això és vergonya i dignitat i d'això anem molt mancats. No em preocupa.El que sí em preocupa és la segona part de la notícia.

M'asseguren, em reasseguren des de la Federació Catalana que tot és mentida. Tal qual. Gratacós té contracte fins al 30 de juny i es respectarà, llevat de novetat, Carles Rexach haurà d'esperar, Àngel Fernández no arribarà com a vicepresident ni Andreu Subíes perdrà la seva butaca. Tot és mentida. Com el temps ens posa tots al nostre lloc, jo, personalment, admeto el meu error en no preguntar a una de les parts implicada (Federació Catalana) el seu punt de vista. Ara el que espero i desitjo és que els 'copiadors' també admetin el seu error, encara que, SEGUR, que ells saben més que aquest humil periodista... a qui li han fet un gol? Temps al temps.