diumenge, 2 de setembre del 2012

Salut i ànim per a tota la gent de COM Ràdio


Sí ja sé que COM Ràdio passa a millor vida i queda batejada com Freqüència Barcelona. Ja hem pogut llegir que a partir d'aquest meravellós 3 de setembre volen "adaptar el model de treball de la Xarxa de Televisions Locals (XTVL) ​​al conjunt d'emissores de ràdio locals". Lo trist i lamentable és que molts companys es puguin anar al carrer, això és el que ens ha de entristir a tots, però, dins de la tragèdia, permetin-me que desitgi el millor als meus companys d'Esports.
 
Des que COM va començar amb els Esports vaig connectar ràpid amb la seva filosofia. Són gent jove, amb il · lusió, amb ganes que ens recorden en molts instants la puresa i la noblesa amb la qual començava un en aquesta professió. Han anat, a poc a poc, progressant i ara anuncien que s’ aproparan més al nostre futbol català. Ignasi Trapero, Joan Barbarà, Toni Castro, Jordi Pons i algun més que m'oblido, i que espero em disculpi, m'han regalat moltes hores d'entreteniment a través d'aquest meravellós mitjà de comunicació que és la ràdio. Sense adorns, sense 'piloteig' al poder sinó només amb informació pura i dura de tots els companys que estaven en els seus llocs de treball; eren emissores municipals que intentaven donar el millor de si mateixos. Això s'ha acabat encara s'obre una altra porta ja aquesta m'agafo amb totes les meves forces.
 
Escoltar al meu veí Jordi Pons al Joan Baptista Milà de Sant Boi aquest dissabte m'ha fet viatjar a través del temps i, si el gran 'Gullit' es multiplicarà entre el Barça i el nostre futbol català, això que sortirem tots guanyant . Sé que ha estat un 'pal', sé que no corren bons temps en la professió, no sóc cec, encara que vull, des d'aquesta modesta tribuna, animar als meus admirats companys de COM Ràdio, demà Freqüència Barcelona, ​​que barallin dur per transmetre'ns totes les seves emocions, com han fet sempre, des d'aquesta antena meravellosa. Pensar que l'incansable Castro ens portarà a Manlleu, al Narcís Sala, a Nou Barris,,, a on estigui la notícia, m'encanta. 

I, ara, a més, els tindrem dissabte a la tarda, el DIUMENGE al matí ia la tarda. És un gran esforç que no mereixerà els grans titulars d'altres mitjans ni obtindrà el reconeixement d'organismes oficials, però sí que tindrà l'aplaudiment de tots els qui vam abraçar el nostre futbol català. Sense propaganda, sense 'piloteig', ho heu fet de meravella. Seguiu endavant i informar del nostre futbol català perquè molts estem enganxats a la vostra sintonia de manera incondicional.